donderdag 3 april 2014

Urban Decay Naked 2

Was ik laatst nog ontzettend blij met mijn nieuwe Naked palette, ben ik nu in de wolken met Naked 2! Jaaaaa, eindelijk heb ik deze ook! Het nieuwe Naked oogschaduwpalet,  

Het palet! Van metaal chic en ‘zwaar’.
Ik vind hem heel mooi eruit zien '
Aaaa… de kleuren! Ik zie meteen dat er matte highlighters in zitten, I like! Dat vind ik zo mooi, matte lichte tinten.
Fijn is dat bij de Naked paletten de kleurnamen bij de oogschaduws staan.
 
In Naked 2 zit een lekker grote spiegel! Handig. Hier zie je trouwens ook goed wat ik bedoel met ‘metaal geplakt op plastic’. Het palet zelf is van plastic en er zit een soort metalen cover omheen.
De kwast is te gek, met een platte kant (zie foto hierboven) en een blending kant. Die had van mij wel ietsje meer fluffy gemogen, maar ze doen het allebei prima! Heel handig dat er een goede kwast bij zit.
nu de swatches !
 Foxy is een matte highlighter die voor mij bijna dezelfde kleur als mijn huid heeft. Perfect!
Half Baked is een gouden glanzende tint – zit ook in Naked 1
Bootycall is een mooie koele glanzende higlighter
Chopper is glanzend goud, maar meer naar de koper kant (warmer)
Tease is een matte taupe tint
Snakebite is warm roestig bruin met veel shimmer


Suspect is shimmery roestig lichtbruin
Pistol is metallic donkergrijs
Verve is metallic lichtgrijs
YDK is glanzend lichtbruin
Busted is heel donkerbruin met gouden shimmer
Blackout is volledig mat zwart
Wauw, zijn die swatches niet om op te vreten? Wat een pigment en wat een prachtige kleuren! In dit palet zitten iets meer koele tinten, daar houd ik van! Het is prachtig om koel met warm te combineren in een look. Ik vind het zelf wel jammer dat er geen lichtbruine matte tint meer in zit, want met de lichtbruine kleur

De kwaliteit van de oogschaduws is te gek. Ze zijn vrij zacht, zodat er veel kleur vanaf komt, maar ze brokkelen niet bij gebruik. Ze zijn makkelijk te blenden,
 En de mogelijkheden zijn echt eindeloos. Je kan er zowel een hele mooie lichte daglook mee maken als een superzware avondlook. Wat jij wil!

dan als cadeautje nog een plaatje waar mee je een super mooie look kan maken ik ga hem zeker proberen !
Dat was het weer van vandaag
tot evolgende keer
liefss zara <3

Geen opmerkingen: