woensdag 26 maart 2014

Essence xxxl longlasting lipgloss -- matt effect --

heyhoi , ik ben er weer met een nieuw artikel/review

vandaag de essence xxxl longlasting lipgloss klik op lees meer voor de review
Bijschrift toevoegen


dit is hem !
Zo mooi ik heb hem in de kleur : 05 velvet rose , je hebt ze ook in deze kleuren
07 silky red

06 soft nude
zelf ben ik niet zo van het rood , ik zou het liefst nog de soft nude kiesen



deze lipglosses zijn een must! als je van deze lip trend houdt, zijn de zijdezachte, matte, langhoudende lipglosses ideaal voor jou. de lichte mousse-achtige texture houdt urenlang op de lippen zonder ze uit the drogen. bijzonder gemakkelijk in gebruik dankzij de platte applicator. 
en een platte applicator dat deze lipgloss heeft het is fijn maar ook weer niet ,
nadelen :
1,je kan niet goed de lijntjes doen
2,je moet het handvat bijna tegen je kin houden
3. je kan niet veel aan brengen in een keer
ik zal laten zien hoe het kwastje er uit ziet

 , (ik hou hem nu schuin zodat je het beter ziet )
ik zal heb swachten
ik heb hem in het echt nu 2 minuten op en inderdaad hij is mat !
Ik vind heb heel fijn
hij smaakt niet vies ^-^



ik hoop dat jullie het leuk vonden !
tot de volgende keer


xxx doeii liefs : Zara

Geen opmerkingen: