woensdag 9 april 2014

Lipfantasy Buyincoins Lipstick

Hee mensen , vandaag ben ik er weer met een review dit keer van de : fantasy lipstick uit mijn unboxing van buyincoins

dus klik op lees verder om te weten hoe deze lipstick is !

heyhoi leuk dat je op lees verder klikt !
we hebben het vandaag dus over de lipfantasy van buyincoins ! eerst zal ik de lipstick in verpakking laten zien

Zoals je ziet is het een cored lipstick , dat betekend : klokhuis lipstick volgens google translate ,
de buiten kant is van plastic , het gouden onderdeel hierzo ^ dit ding ja , is natuurlijk ook van plastic
,deze lipstick heeft een soort balsem in het midden
het is niet een mega duidelijke foto , maar je ziet wel dat er een wit rondje inzit ofja wit ?  meer transperant , volgens mij moet dit een soort ding voorstellen wat er voor zorgt dat je lipstick niet te fel word ofzo? ,Geen idee !
Dit is het op mijn lippen ! , Omg So sorry voor mijn velletjes op mijn lippen ! ik ben mijn fijne lipbalsem kwijt van de action :O
achja , Maarja goed terug naar de lipstick
zelf vind ik deze lipstick naar mijn menig iets te vloeibaar
Hij moet heel lang opdrogen , en dan is hij opgedroogt , Zie je er bijna niks meer van BIJNA
ik heb mijn lipstick in de kleur 2 , je kon zelf volgens mij niet kiesen welke kleur je wou maar ik ben toch met deze heelblij op de nadelen na dan eh !
uhmm Dan maar deppen ? misschien helpt dat ?
oke ? Dit helpt dus ook niet :(
Mijn lipstick zit er nu 10 minuten op en het is gewoon weg :(
zoals je misschien al merkt ben ik niet heel ergblij met deze lipstick :(
sorry mensen :(

Dit is dus een no go voor mij

Dankje voor het geduld om dit te lezen !








1 opmerking:

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.