vrijdag 11 april 2014

Essence Cookies & cream blush

Hee mensen ,Jullie weten dat ik gek ben op blush , nou vandaag hebben we er weer eentje hoor dit is hem                                                                  klik op lees meer voor de review
dit is hem dan ! 01 CAKEPOP THAT'S TOP

De opvallende abrikozen blush geeft je wangen een fris accent. dankzij de zijdezachte textuur voelt de blush heerlijk zacht aan op je huid. een blush om op te eten dus !
Ik vind deze blush heel erg gepigmenteert maar smaken verschillen
de Swatches !

Ik hou echt van deze blush, hij komt oranje over op de foto maar hij is heel mooi peachy
en daar hou ik van !
hij is maar 2.99 OMG voor deze blush "
1.de blush is niet korrelig
2.heeft goede pigmentatie
3.handig meeneem verpakking !
Ik zal laten zien wat er nog meer in de collectie cookies & cream
Dit dus :)

Welke items wil jij scoren van deze trend edition?

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden doeii xx



Geen opmerkingen: