zondag 27 juli 2014

Essence all about.. Eyeshadow

Het Essence all abount Candies palette all about… beautiful eyes: een fantastische look is gegarandeerd met de vier nieuwe oogschaduwpaletten met elk zes trendy kleuren. de zachte textuur van de oogschaduwen bevat glanzende, matte en metallic effecten – voor eindeloos veel looks. 




1 palette : 02 candies
             


2 palette: 01 all about nude
               

3 palette 03 all about Sunrise
                                          
                                              
4 palette : 04 all about tropical Island
                  
 
En zelf heb ik het candies palette
De kleuren zijn echt zo mooi , Zachte pastel kleuren , Echt  mijn ding !
ik heb zoon zin om hier een xtje een look mee te maken daar komt dan Tuurlijk een video over :)

maar nu de swatches
sorry dat ik deze foto schuin heb gemaakt maar ander was het niet goed op beeld ! , Zoals als ik al eerder zij   
all about palettes  zijn een fantastische combinatie van kleuren voor een prachtige look , jou zomer look  is gegarandeerd met de vier nieuwe oogschaduwpaletten met elk zes trendy kleuren. de zachte textuur van de oogschaduwen bevat glanzende, matte en metallic effecten voor eindeloos veel looks
bedankt voor het lezen tot de volgende keer Doeii xx

Geen opmerkingen: