zaterdag 26 juli 2014

broekjes van ginko nieuwe winkel -beautybyzara

hello peeps , ik weet het TE lang weg geweest .., maar vandaag ben ik er weer en ik ga vandaag de broekjes van ginko reviewen
Ginko is een nieuwe winkel in Oss , echt een beetje mijn stijl kleren , zoals : zachte pastel , nude , kante stofjes enz. , ze hebben helaas geen webshop , maar terug naar de broekjes,
Dit zijn ze dan , leuke simpele broekjes niet ?
ik heb ze in alle kleuren gekocht alleen de roze variant niet omdat die kleur roze een beetje grauw was .






                                                 Broekje 1 : groenen
                                                              broekje 2 : blauw

                                                                   
                                                              broekje 3 : grijs
   
                 zoals je kunt zien heeft broekje 3 grijs dus geen witte rand onder ik niet waarom dit broekje anders is , hij heeft ook aan de zijkant een lijn net als bij de anderen broekjes alleen de grijze heeft aan de zijkant 2 lijnen en is ook een stukje open aan de zij kant , helaas heb ik hier geen foto's van kunnen maken omdat mijn sd kaart vol zat sorry daarvoor

                                                                   broekje 4 : zwart

 dit broekje heeft zoals je kunt zien wel maar 1 lijn en is gesloten aan de onderkant

zoals je kan zien is de band van het broekje van elastiek dus hij zit niet te strak , 
 

en je ziet ook 2 touwtjes dit is om er een strik in te maken dat hij nog ietsjes strakje zit , of je laat ze gewoon los hangen dat ik wat ik doe !

En trouwens ! ECHT SUPER BEDANKT VOOR DE 394 ABBONEES ! als je nog niet geabonneerd bent kun je dat hier boven op youtube kanaal klikken en abboneren
xx tot snel !


Geen opmerkingen: