maandag 14 april 2014

Essence I❤punk Jumbo eyeliner pen






Hii lezerss vandaag heb ik het over :


Essence I❤punk  Jumbo eyeliner pen 
Zelf ben ik niet mega goed in eyeliner maar ik probeer het vaak weer opnieuw

info : de “punkie" collectie is  binnen de i love punk! deze jumbo eyeliner pen met vilten tip is ideaal voor meiden die willen opvallen - op een positieve manier! bijzonder handig in gebruik en dus ideaal voor wanneer je nog niet zo goed bent in het aanbrengen van eyeliner. en dankzij het praktische formaat kan je overal, waar je maar gaat, de eyeliner look creëren.
je hebt 1 kleur ultra black
Deze eyeliner is dus heel praktische als je nog niet zo goed bent in eyeliner net zoals ik dus ;P
dit is hem dan de i❤punk eyeliner !
deze is echt om aan te raden ! hij is heel fijn en je kan het makkelijk verwijderen :)
ik zal hem op doen

zoals ik al zei ben ik hier echt slecht in
omg ik weet niks meer te vertelen over deze eyeliner:O
ohja, het is een longlasting eyeliner dus hij blijft er lang op zitten , niet dat je hem niet kan verwijderen ,achja kijk maar naar de foto's


zo dat was het weer voor vnadaag doeii ❤
 

































bedrijven die geïnteresseerd en mij iets op willen sturen mijn email is : zaravandenhurk@live.nl

2 opmerkingen:

Unknown zei

Jammer dat je laatste foto van de eyeliner op je oog echt wazig is maarja x

Unknown zei

Ja klopt Heel jammer ! wat leuk trouwens dat je op mijn blog kijkt ! ♡ with lovee xx beautybyzara