dinsdag 25 maart 2014

mijn nieuwe favo bugdet highlither's

hoi vandaag heb ik het over de liquid metal eyeschadow,

Ik heb mijn nieuwe favoriete budget highlighter gevonden! Over het algemeen zijn de nieuwe Catrice Liquid Metal oogschaduws al prachtig, maar er was een kleur  die er voor mij tussenuit sprong.  waarmee je prima kan highlighten.



Ik ben over het algemeen dol op highlighten. Ik geef mijn wangen maar al te graag een glansje, maar ook mijn ooghoeken en wenkbrauwbotten moeten er aan geloven. Ik hou er gewoon van om lekker te glanzen (van de glitters dan, niet van het vet)!
Het beste is natuurlijk wanneer je favoriete highlighter lekker budget is en daarom wilde ik deze oogschaduw graag proberen. Ze kosten namelijk €3,99 per stuk en dat is niets, ze zijn van goede kwaliteit zijn,
Het leuke vind ik dat ik in deze collectie een warme highlighter heb gevonden. je ziet je hier ’030 We Are The Champagnes’De naam  geeft al duidelijk aan met wat voor kleur je te maken hebt.

’030 We Are The Champagnes’ is een prachtige champagnekleur met een heleboel gouden glitters. Dit is dan ook gelijk mijn favoriet, want ik ben persoonlijk meer van de warme ondertonen.

Natuurlijk past niet bij iedereen en bij elke look een warme highlighter, vandaar dat we ook ’010 Look Me In The Ice’ nog hebben. Een hele mooie witzilveren kleur met wederom een groot aantal aan glitters. Deze is echt zo koel als het maar zijn kan.

De swatches! Gelukkig hebben we hier niet te maken met een niet pakkende kleur en een heleboel losse glitters. Deze kleuren zijn zeker glitterig, maar goed dekkend en compact zijn ze wel. Wat ik ook mee vond vallen is dat ze helemaal niet zo metallic zijn als wat je zou verwachten bij de naam. Ik ben namelijk helemaal niet zo van de metallic kleuren!


 
Zoals je kan zien werken de oogschaduws prima voor op je ogen, maar zijn ze ook nog eens goed voor op je wangen! Met dat laatste moet je wel voorzichtig zijn, want de glitters die van de oogschaduw afkomen zijn wat grover dan de normale glitters in een highlighter voor je gezicht. Niet al te enthousiast aanbrengen dus!

Gelukkig hebben deze Liquid Metal oogschaduws behalve een prachtig 3D patroon dus ook nog eens een geweldige werking. Wat ben ik hier blij mee! Ik kan ze zeker aanraden wanneer je nog op zoek bent naar een vrij budget highlighter, die zowel voor je ogen als voor je gezicht te gebruiken is. Naast dat zitten er natuurlijk ook nog andere mooie kleuren in de Liquid Metal collectie.
Catrice is te koop bij winkels als Trekpleister en Kruidvat.
dat was hetr voor vandaag xx


 

Geen opmerkingen: