dinsdag 18 maart 2014

lipsticks Action!❤

hoi , vandaag heb ik het over de lipsticks van de action , als je me op youtube volgt weet je dat ik ben wezen shoppen bij de action en heb daar super veel lipsticks gekocht namelijk :

de laatste 2 heb ik zelf al maar de andere heb ik toen gekocht !
echt niet normaal haha , de 2e en de 3e zijn het zelfde niet op gelet in de winkel :( foutje!
late we beginnen met de lipstick genaamd : hot pink !


deze lipstick is fel roze en brengt heel fijn aan
hij ruikt wel een beetje chemisch maar ja ..
ik had deze aangebracht op mijn hand en vandaag rook ik aan mijn hand en toen rook het niet super lekker, ik weet niet of dat het door die lipstick komt ik heb ook de blush aangebracht
in een pak van 2 zijn ze 0.89
ik heb hem hier op mijn lippen
het is niet to much  echt ik hou van deze lipstick
oke verder met de volgende lipstick genaamd : pink frost
deze lipsticken ruiken allemaal een beetje chemisch
deze lipstick is een mooie oud rozen metallic kleur ! ❤
hier heb ik hem op ook deze dekt heel goed en brengt fijn aan dit is ook zeker een favoriet !

door met de volgende lipstick genaamd : peach ik kwam er dus later achter dat ik deze twee keer gekocht heb nouja foutje !
deze bengt ook heel fijn aan en deze kleur is niet to much !
hier heb ik hem op ik heb hem deppend opgedaan anders was hij wel to much

dat was het weer voor vandaag !

goedendag ;P ❤




1 opmerking:

Anoniem zei

hoi, je bent een heel leuk meisje ga door op youtube vertel ook hoe uod je bent en hoe je heet dat zal leuk zijn mail me als je iets wil zeggen tegen mij dit is mijn mail hayatelbaghdadi@hotmail.nl